TRAINING TO DO, PLANNER, TEAMS TASKS VOOR ASSISTANTS

rating45 9.1 / 10

Hoe meer programma’s je gebruikt, hoe meer plekken je creëert waar acties staan. Hoe houd je overzicht over ál jouw acties en die van je manager? Microsoft 365 kent verschillende manieren om acties bij te houden. Welke apps zijn handig voor jou als assistant? Wij zochten het uit. In deze training staat To Do centraal, maar komen ook Planner en Teams Tasks aan bod.

Al je acties op één plek?
Zeg eens eerlijk? Op hoeveel plekken heb je je acties of taken staan voor jezelf, voor je team of voor je manager? Staan ze op post-its, in een blocknote of wellicht in OneNote? Misschien heb je je acties staan in Outlook en gebruik je categorieën, de Outlook-agenda of een map ‘Acties’ of ‘Wachten op’. Maar wat doe je dan met niet-mailgebonden acties? Denk aan verzoeken die telefonisch of via Teams binnenkomen of acties uit vergaderingen. Hoe houd je daar zicht op? Als j